Zarządzanie komponentami jednostek napędowych staje się problemem dla niektórych zespołów w granicach dozwolonych przez regulamin sezonu. Tam Stabilny Ferrari poradziło sobie z sytuacją najlepiej, jak to możliwe, prowadząc Hiszpana z silnikiem V6 pod koniec jego życia, ryzykując awarię mechaniczną, która ostatecznie wystąpiła po 20 okrążeniach ukończonych w drugiej sesji.
„Wiedzieliśmy, że jednostka napędowa osiągnęła swoje granice” – – wyjaśnił dwukrotny mistrz świata. „Istniało ryzyko, że nie ukończymy drugiej sesji, ale jest to część naszego programu już od kilku wyścigów. Zawsze szkoda nie móc wykorzystać całego dostępnego czasu, nawet jeśli nie sądzę, że będzie to miało zbyt duży wpływ na naszą pracę. »
Fernando Alonso koncentruje się, podobnie jak inni kierowcy, na odnowieniu nawierzchni toru w Sao Paulo, co zmusza kierowców do odzyskania orientacji. „Nowy tor zapewnia dużą przyczepność i bardzo trudno było przejechać idealne okrążenie, ponieważ zachowanie zmienia się z jednego zakrętu na drugi”– dodał Hiszpan. „W przypadku nowego toru wpływ deszczu jest zawsze nieznanym elementem i nie da się przewidzieć. Podobnie byłoby w Soczi (Rosja), ale nie padało, więc musimy być przygotowani na każdą ewentualność. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)