Rok 2018 będzie dla nas nowym początkiem Toro Rosso. Zespół Faenza we Włoszech rzeczywiście od tego sezonu skorzysta z turbodoładowanej/hybrydowej jednostki Hondy V6, która zastąpi silnik Renault.
Japoński producent silników, współpracujący wyłącznie z McLaren od powrotu w 2015 roku liczy, że struktura Franza Tosta spróbuje podnieść swój poziom po miesiącach trudności.
Wykonano podwozie STR13 – sprzęgło silnika Honda RA618H, a firma Toro Rosso opublikowała film, na którym słychać pracę japońskiej jednostki napędowej.
Cóż za fantastyczne Walentynki, w końcu spotykają się STR13 i Honda RA618H pic.twitter.com/vEY14v28Aw
- Toro Rosso (@ToroRosso) 14 luty 2018
Pierre Gasly et Brendon Hartley pojedzie STR13, który należy stawić o godzinie 8:10 26 lutego, rano w dniu pierwszych pozasezonowych testów. Po południu Toro Rosso opublikowało dość zabawne FAQ na temat pewnych uwag po pierwszym starcie.
Zainteresowanie naszym odpaleniem jest duże, to FAQ może trochę pomóc pic.twitter.com/tPTKcMc0zY
- Toro Rosso (@ToroRosso) 14 lutego 2018 r.
P. Czy rozpoczęcie pracy wymagało sześciu prób?
A. Nie, silnik uruchomił się za pierwszym razem.
P. Czy zdajesz sobie sprawę, że silnik pokazany na zdjęciu to ubiegłoroczna Honda?
A. Tak, przyjacielu z uważnym okiem. To my o tym wspomnieliśmy. Ewidentnie nie możemy pokazać tegorocznego silnika, prawda?
P. Czy silnik eksplodował?
A. Wręcz przeciwnie. Zaczęło się zgodnie z oczekiwaniami.
Pyt. Czy instalacja zapaliła się po uruchomieniu silnika?
A. Nasza fabryka ma się dobrze. Dziękuję za troskę.
Pytanie: „Powodzenia”. Będziesz tego potrzebował. »
A. To właściwie nie jest pytanie, ale dziękuję. Bierzemy to.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)