Po pięciu latach dobrej i lojalnej służby RS27 został opracowany przez Renault Sport F1 nadal będzie zasilał zespoły Lotus F1, Caterham F1 Team, Red Bull Racing i nowy zespół klienta Williams F1 Team, który zdecydował się zaufać Wirusy-Châtillon zastępuje Coswortha. Le Losange musiało dostosować swój 8-litrowy silnik V2.4 do nowych przepisów, które obecnie zabraniają stosowania dmuchanych wydechów. Rob White, zastępca dyrektora zarządzającego Renault Sport F1, dzięki nowym przepisom zapowiada wyższą moc w porównaniu do poprzedniego sezonu. Poprawiono także niezawodność.
„Jednym z dużych wyzwań technicznych było dostosowanie silnika do nowych przepisów dotyczących spalin i prawie wróciliśmy do specyfikacji z 2010 roku”, wyjaśnia Rob White. „Ale nie jest to prosty krok wstecz, ponieważ w międzyczasie samochody jednomiejscowe i przepisy dotyczące mapowania silnika ewoluowały. Musieliśmy przerobić sposób zintegrowania silnika z całym samochodem? i cztery różne konstrukcje wydechów. Te nowe przepisy pozwolą nam skorzystać ze wzrostu mocy o około 10 do 20 koni mechanicznych w porównaniu z rokiem 2011. Logicznie rzecz biorąc, prędkość maksymalna powinna być wyższa. Powinniśmy wrócić do poziomu mocy z 2009 roku. Oprócz tych zmian wprowadziliśmy drobne usprawnienia mające na celu poprawę niezawodności. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)