Dwuosiowy układ kierowniczy nie zostanie dopuszczony do użytku w 2021 r

Jak wskazuje F2021, dwuosiowy układ kierowniczy Mercedesa nie będzie dozwolony zgodnie z przepisami na rok 1.

opublikowany 21/02/2020 à 14:30

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Dwuosiowy układ kierowniczy nie zostanie dopuszczony do użytku w 2021 r

Odkrycie techniczne, które wywołuje tyle dyskusji na padoku w Barcelonie, powinno zatem mieć charakter efemeryczny, podobnie jak jego potencjalne korzyści. Jak wskazano na oficjalnej stronie internetowej F1, Zarządzanie dwuosiowe zainstalowany w Mercedesie W11 nie powinny zostać objęte przepisami w 2021 r. w ramach oczekiwanej istotnej zmiany technicznej.

Regulamin techniczny na rok 2021, opublikowany na stronie internetowej FIA pod koniec 2019 roku, wspomina w swoim artykule 10.5.2 sekcję dotyczącą układu kierowniczego: „ponowne ustawienie kół kierownicy, określone przez położenie wewnętrznego mocowania danych elementów zawieszenia, które pozostają w stałej odległości od siebie, musi być określone jedynie przez monotoniczną funkcję obrotu pojedynczego koła kierownicy. »

Ruch kierownicy przód – tył widoczny na kamerach pokładowych kierowcy Mercedes w związku z tym nie zostałyby uwzględnione w tej definicji.

Wystarczająco, aby zezwolić na taki system tylko na jeden sezon, jeśli przez przypadek FIA nie znalazła powodów do narzekań. Zobacz także czy inne zespoły przyjdą zaangażować się w rozwój takiego rozwiązania na czas kampanii 2020.

0 Zobacz komentarze)