Wietnam oficjalnie zarejestrowany w 2020 r., szczegółowa trasa

Tor w Hanoi będzie połączeniem linii prostych i krętych sektorów z kilkoma elementami przypominającymi historyczne tory F1. Pierwsze Grand Prix Wietnamu zaplanowano na kwiecień 2020 roku.

opublikowany 07/11/2018 à 10:31

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Wietnam oficjalnie zarejestrowany w 2020 r., szczegółowa trasa

To było nic więcej niż tajemnica poliszynela. La Formuła 1 rzeczywiście od sezonu 2020 pojedzie do Wietnamu, a dokładniej w stolicy Hanoi, w kwietniu. Informacje, które kilka dni temu władze wietnamskie podały do ​​wiadomości, zostały w środę oficjalnie ogłoszone przez Liberty Media.

 

„Odkąd zaangażowaliśmy się w ten sport w 2017 roku, skupialiśmy się na poszukiwaniu nowych miejsc docelowych, aby zwiększyć atrakcyjność F1., mówi Chase Carey, szef F1.
Nasz zespół Motorsport we współpracy z gminą i promotorem Grand Prix (Grupa Vin), pracował nad stworzeniem obwodu, który będzie nie tylko test dla kierowców, ale także widowisko dla kibiców. »

Trasa dokładnie, porozmawiajmy o tym. O długości 5,565 km, będzie miała 22 zakręty i będzie klasyfikowany w kategorii obwodów miejskich. Jednakże jednomiejscowe pojazdy będą osiągać niezwykle duże prędkości, z kilkoma prostymi liniami, najdłuższy osiąga półtora kilometra. Miłośnicy DRS mogą być podekscytowani!

 

 

Zagroda toru powstanie w pobliżu stadionu narodowego, w organizacji podobnej do toru w Soczi (Rosja). Pierwsze dwa zakręty będą kopią pierwszego hamowania na torze Nürburgring (Niemcy) w trybie „lustrzanym”.

 

 

Kolejny ukłon w stronę dziedzictwa F1, sekwencja zakrętów od 12 do 15 jest inspirowana wspinaczką po torze Monako w kierunku kasyna. Rysunek odzwierciedlający pragnienie zespołu Hermanna Tilke „Trzymaj się z daleka od zakrętów o 90 stopni” jak wskazano w komunikacie prasowym.

 

 

Następnie pojawią się krzywe od 16 do 19, inspirowane słynną Suzuką S.

 

 

Wreszcie ostatnie dwa zakręty prowadzą do Sepang (Malezja) z długim zakrętem, który nagle się zamyka. Należy pamiętać, że aleja serwisowa przetnie ostatni i pierwszy zakręt, w celu zapewnienia wyglądu „skrótu” do pit stopów.

0 Zobacz komentarze)