Z wyjątkiem Bahrajnu, gdzie Charles Leclerc był imperialny przez cały weekend i powinien był wygrać bez problemów z silnikiem, Scuderia wykazuje deficyt wydajności w porównaniu do Mercedes. Dom Maranello wciąż bez zwycięstwa i traci prawie 100 punktów do niemieckiego rywala, autora pięciu debletów z rzędu.
Różnica była wyraźna po stronie Barcelony dwa tygodnie temu, gdzie SF90 miała trudności szczególnie na trzecim i ostatnim sektorze krętym, którego charakterystyka mocno przypomina układ urbanistyczny Grand Prix Monako.
« Myślę, że to nie będzie dla nas łatwy weekend, ponieważ od początku sezonu mieliśmy trochę problemów na wolnych zakrętach w Barcelonie i ogólnie., zwierzył się Leclerc. A Monako słynie szczególnie z tego typu zakrętów.
Dalej trasa nietypowa, w mieście i w Baku nie było nam najgorzej, jak na taki sektor. Na papierze będzie to trudne, ale damy z siebie wszystko ".
Mattia Binotto, szef zespołu i dyrektor techniczny Scuderii, ujawnił, że Ferrari „ pracował nad nowymi koncepcjami », a w szczególności rozwikłanie zagadki optymalnego funkcjonowania opon Pirelli 2019, która niejedna ekipa pozostawia bez odpowiedzi.
« Zrozumieliśmy kilka rzeczy podczas testów po Grand Prix Hiszpanii– powiedział Leclerc. To za mało, aby zmniejszyć dystans do Mercedesa w Barcelonie. Poprawiliśmy trochę wydajność, ale musimy nadal pracować, aby wyeliminować nasze słabości. ".
Czekając na czwartkowy wyjazd na tor i pierwsze bezpłatne sesje treningowe, Leclerc będzie miał już przyjemność wrócić do domu tego wieczoru.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)