W tym samym czasie, co efekt naziemny, F1 wkroczył w erę 18-calowych opon Pirelli, które miały znacząco ograniczać przegrzewanie się i poprawiać prowadzenie. Jest jeszcze trochę za wcześnie na wyciąganie wniosków, ponieważ zespoły nie skupiły się zbytnio na nowych włoskich produktach w Hiszpanii.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)