Za niedotykalnymi Mercedes W05 Hybrid, jasne jest, że pomiędzy czerwony Byk, Williams, nawet Force India Ferrari w przypadku Grand Prix Chin hierarchia zmienia się niemal w każdym wyścigu. Według Érica Boulliera, który wrócił do występów Williamsa w Austrii, w tych zmianach brany jest pod uwagę konkretny parametr
„Właściwie to interesujące, ponieważ w tym roku w niektórych wyścigach obowiązuje dziwna kolejność dziobania, tylko ze względu na układ toru, – wyjaśnia dyrektor zawodów zespołu Woking. Williams zbudował dobry samochód, myślę, że ma pewne słabości, ale także wiele cech. Na niektórych torach, np. w Monako, nie radzili sobie dobrze, ale na torze z większą liczbą szykan i długich prostych, jak Kanada i Austria, byli na czele. Myślę, że ten rok jest również w dużej mierze napędzany jednostkami napędowymi: prowadzeniem samochodu i mocą silnika oraz sposobem wykorzystania dostępnej energii. Dlatego mamy tę zmianę w hierarchii w różnych konfiguracjach torów. »
Przykładem tego jest także zwrot sytuacji w Red Bullu, zwycięzcy w Kanadzie, który, co prawda, skorzystał na niepowodzeniach Mercedesa w Montrealu i trudnościach w swojej bastionie Spielberga w ubiegły weekend.
Znajdź analizę Grand Prix Austrii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Spielbergu w numerze AUTOhebdo z 1966 r., dostępną w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)