Koniec czerwca powinien teoretycznie wyznaczyć nowy etap dla kolejnych przepisów silnikowych na rok 2021. Jak wspomina Charlie Whiting, dyrektor wyścigu F1, na marginesie Grand Prix Francji na torze Paul Ricard w ubiegły weekend, aby wypracować konkretny zarys, potrzebna jest pewność siebie.
„To bardzo skomplikowany proces, bo spotkania na ten temat następują jedno po drugim, a producenci omawiają najmniejszy szczegół, wskazuje menadżer. Jednak raporty, które otrzymuję, są bardzo szczegółowe i myślę, że będziemy mieli jasny obraz tego, jak będą wyglądać silniki na rok 2021. »
Pierwsze wskazówki ujawniono już wcześniej w przypadku architektury zachowującej 6-litrowy turbo/hybrydowy silnik V1,6, ale bez MGU-H.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)