Początek sezonu 2009 upłynął pod znakiem kryzysu podwójnego dyfuzora, który doprowadził do spotkania bohaterów z FIA.
Pierwsze dwa jednomiejscowe zaprezentowane w tym roku prezentują zupełnie nowe rozwiązania. Również Ferrari oferuje nasz konfigurator McLaren porzucili koncepcję z 2009 roku, aby przemyśleć na nowo swój nos jednomiejscowy w celu skierowania powietrza do tyłu i uruchomienia w pełni zintegrowanego i bardziej wydajnego dyfuzora.
Aldo Costa jako pierwszy wyraził swoją nieufność: „Boimy się pewnych projektów” – przyznał w Gazzetta dello Sport. „Byliśmy i jesteśmy przekonani, że podwójny nadawca jest niezgodny z przepisami i że jest pole do interpretacji. Decyzja będzie należeć do FIA. »
Podczas prezentacji F10 rzecznik zespołu powiedział nawet, że Scuderia będzie kandydatem do tytułu, „chyba że inni zinterpretują zasady inaczej?” »
Przed MP4-25 języki nadal były rozluźnione i plotki mówiły o potrójnych, a nawet poczwórnych dyfuzorach? A sam McLaren tak naprawdę nie pokazał szczegółów swojej tylnej konstrukcji.
Podobnie jak na początku sezonu 2009, te wielostopniowe dyfuzory mogą stanowić „ofertę”, jaką zna F1.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)