Jeżeli obecna sytuacja F1 budzi wiele pytań i niepewności, nie wydaje się gotowa na zmiany. Pomimo spotkania zorganizowanego na padoku w Sao Paulo, w którym w weekend odbędzie się Grand Prix Brazylii, w sprawie podziału dochodów i zaprzestania rozwoju 6 l turbo/hybrydowego V1.6, nie osiągnięto porozumienia.
Złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości Zespół Marussia F1 et Plan finansowania społecznościowego Caterhama uwypuklił problemy finansowe najsłabszych konstrukcji na padoku na czerwonej nitce. Bernie Ecclestone będzie szukał rozwiązania, które pomoże zespołom znajdującym się w trudnej sytuacji. „(Bernie Ecclestone) właśnie dał znać, że w przyszłym tygodniu porozmawia z Donaldem (McKenzie, współprzewodniczącym CVC Partners) i skontaktuje się z nami”.– skomentował Vijay Mallya, właściciel Force India, jak podał Reuters. „Rozumie, że trzy mniejsze zespoły (Sauber, Force India i Lotus) w taki czy inny sposób potrzebują więcej pieniędzy. Słyszałem to już wcześniej. Możemy tylko czekać i obserwować. »
Nie jest jaśniejsza sytuacja w sprawie odmrożenia rozwoju jednostek napędowych na rok 2015, w przypadku zespołów napędzanych silnikami V6 Mercedes będąc wyraźną przewagą w porównaniu z zespołami klientów Ferrari et Renault. „Zaproponowaliśmy niewielki kompromis, który nie pozwala na żadne zmiany specyfikacji i ceny dla klientów, co uważamy za niezbędne w obecnym otoczeniu, ale nie został on zaakceptowany”., powiedział Toto Wolff, prezes wykonawczy Mercedes Motorsport. „Sytuacja pozostaje niezmieniona, czy to pod względem pieniędzy, czy silnika. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)