Czytając reakcje w Internecie od prawej do lewej, wydaje się, że hałas turbo/hybrydowych V6 nie podoba się fanom i niektórym menedżerom F1 w tym Bernie Ecclestone, jako pierwszy podszedł do talerza po Grand Prix Australii. Wśród zespołów reakcje na melodie Power Units 2014 są mniej gwałtowne.
« To prawda, że hałas silnika jest inny, ale nie różni się zbytnio od dźwięku turbo, jaki mieliśmy w latach 70. i 80. F1 potrzebuje trochę czasu, aby zobaczyć, co się dzieje i jak się rozwija. » wyjaśnia Eric Boullier, dyrektor ds. zawodów McLaren Racing w BBC.
Punkt widzenia prezentowany w szczególności przez Claire Williams, " Osobiście podoba mi się dźwięk silników, ale przede wszystkim lubię F1 i obserwowanie, jak samochody poruszają się po torze. deklaruje zastępca szefa zespołu Williams Martini Racing. Myślę, że ludzie szybko się do tego przyzwyczają. »
Analizę naszych specjalnych korespondentów w Australii można znaleźć w numerze 1952 AUTOhebdo w wersji cyfrowej i od dziś rano w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)