Spotkanie Grupy Strategicznej ds F1 która odbyła się wczoraj w Paryżu, badała różne możliwości wznowienia programu i zainteresowania tą dyscypliną w nadchodzących latach. Jeśli wady Marussii spowodowały, że popłynęło wiele atramentu, przyszłość rosyjskiej drużyny nie była w centrum debat.
Główne zespoły terenowe zasiadające przy tym samym stole z decydentami FOM i FIA omawiały w szczególności ewolucję obecnego silnika, przy czym silnik V6 1.6 l turbo/hybryda rozczarował widzów brakiem dźwięku. W planach pozostaje wzrost mocy do 1000 KM, którego oczekiwał Bernie Ecclestone do 2017 roku. Można również zwiększyć w górę maksymalny dozwolony przepływ paliwa. Ferrari zaproponowałby przejście na bi-turbo / hybrydę V8, ale zgodnie z tą możliwością szybko zostałaby odrzucona Auto Motor und Sport.
Wygląd samochodów jednomiejscowych może również ulec zmianie pod względem nadwozia i opon, od przyszłego roku wprowadzone zostaną szersze gumy z tyłu. Pirelli również zasygnalizowało to na początku rokubył gotowy zaakceptować te możliwe zmiany.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)