Pojawienie się turbo/hybrydy 6 l V1.6 zostało przyjęte z rezerwą przez dużą część publiczności, a padok F1. Jednostki napędowe rzeczywiście oferują znacznie cichszy hałas niż stare silniki V8. Sytuacja jest taka, że Bernie Ecclestone za wszelką cenę stara się wymienić ten silnik od 2017 roku.
W międzyczasie pierwsze zimowe testy w Jerez umożliwiły przetestowanie samochodów na sezon 2015. Pierwsze raporty wydają się pozytywne, ponieważ osiągi rosną. Ale hałas wydaje się również bardziej obecny.
„Rozmawialiśmy o tym w boksie”.– skomentował Andy Cowell, dyrektor działu silników firmy MercedesW Speed Week. „Nie przeprowadzaliśmy żadnych pomiarów, aby sprawdzić, czy silniki są głośniejsze, ponieważ skupiamy się jedynie na zwiększeniu ich wydajności. Może dlatego, że od kilku miesięcy nie słyszeliśmy żadnego, a może z powodu akustyki w Jerez, ale to prawda, że wydają się głośniejsze. "
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)