wśród Williams FW43 i Mercedes W11, jednomiejscowym pojazdom napędzanym niemieckim blokiem, podczas zimowych testów nie oszczędzono usterek mechanicznych pochodzących z turbodoładowanego / gwiazdowego hybrydowego zespołu napędowego V6.
Najnowszy, Lewis Hamilton, który wczoraj jako środek ostrożności wyłączył swój silnik po tym, jak ciśnienie oleju okazało się nieprawidłowe. Jeśli w najbliższy piątek żaden problem techniczny nie zaniepokoił mistrza świata, temat ten koniecznie stanie się jednym z punktów wewnętrznej dyskusji w Mercedesie.
„Oczywiście, że istnieją obawy, Hamilton przyznał się podczas piątkowej sesji medialnej. Podczas testów istnieje nieco większa pewność co do niezawodności. Nic nie jest idealne, pracujemy nad drugim lub trzecim silnikiem.
Z pewnością nie jest to dla nas łatwy ani relaksujący scenariusz, ale mam całkowitą pewność, że ludzie w fabryce przeanalizują to i zrobią wszystko, co w ich mocy w ciągu najbliższych dwóch tygodni, abyśmy mogli ponownie dobrze wystartować. stopa. »
Należy pamiętać, że Mercedes skorzystał na udoskonaleniach wprowadzonych poza sezonem przez dział HPP, który w szczególności pracował nad poprawą funkcjonowania płyny silnikowe o wyższej temperaturze.
Mistrz świata uważa jednak, że testy Mercedesa są w miarę zadowalające i wyraźnie woli w tym okresie spotkać się z wyżej wymienionymi problemami. „Odkrycie ich podczas testów niekoniecznie jest czymś złym– wyjaśnia Hamilton.
Ale poza tym nasze wyniki były dobre pod względem przejechanych kilometrów, z wyjątkiem wczorajszego dnia. Nie wiem, jak wypadamy na tle innych, ale zespół ma lepszy pomysł. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)