Strategie Liberty Media zwiększające przychody

Dyrektor wykonawczy Liberty Media Greg Maffei nakreślił plany nowego właściciela F1 dotyczące zwiększenia przychodów.

opublikowany 23/09/2016 à 12:58

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Strategie Liberty Media zwiększające przychody

Gdyby Chase Carey, nowy prezes Grupy Formuły 1, to wskazałpo prostu słuchał próśb członków padoku F1 Wydaje się, że w pierwszych miesiącach amerykańska firma Liberty Media, która właśnie kupiła tę dyscyplinę od CVC Partners Capital, przestudiowała już kilka strategii zwiększania przychodów.

Greg Maffei, dyrektor wykonawczy Liberty Media, podzielił się kilkoma planami na przyszłość F1 podczas konferencji prasowej Goldman Sachs Communacopia, która odbyła się w Nowym Jorku.

„Na platformach cyfrowych nie podejmuje się żadnego prawdziwego wysiłku, pochodzi z nich mniej niż 1% przychodów, podkreślił Gref Maffei, cyt Reuters. Powinniśmy być w stanie zaoferować wiele rzeczy w zakresie interakcji, jak na przykład ten wieczór z rzeczywistością wirtualną lub rzeczywistością rozszerzoną. »

„Mamy wiele filmów i danych z wyścigów, które już zebraliśmy, nie udostępniając ich publicznie i nie wykorzystując okazji takich jak zakłady. Poza USA istnieją ogromne możliwości obstawiania tej dyscypliny”, dodał Greg Maffei.

Dyrektor wykonawczy Liberty Media ma także nadzieję na pozyskanie większej liczby sponsorów dla tej dyscypliny.

„Myślę, że mamy 17 sponsorów i tylko trzy osoby pracują nad sponsoringiem w F1. Dla porównania, nasza drużyna baseballowa Atlanta Braves ma 75 sponsorów w samych Stanach Zjednoczonych., dodał Greg Maffei.

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024