Strategie Pirelli na GP Singapuru

Pirelli zachowało ten sam wybór opon na GP Singapuru, wybierając mieszankę miękkich i supermiękkich mieszanek, pomimo 23 zakrętów na torze ulicznym.

opublikowany 17/09/2015 à 09:36

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Strategie Pirelli na GP Singapuru

Podczas GP Singapuru kierowcy będą mieli do czynienia z miękkimi i super miękkimi oponami, co jest identycznym wyborem jak w 2014 r., gdzie Lewis Hamilton się narzuciło. Pirelli uważa, że ​​te opony najlepiej nadają się do jazdy na torze miejskim pomimo składających się na niego 23 zakrętów. Przypomina o tym producent dyscypliny zmianę temperatur, w przypadku gdy wydarzenie to zostanie rozegrane wieczorem, będzie ważnym parametrem. Włoski dostawca szacuje, że różnica w wydajności pomiędzy dwoma rodzajami gumy wynosi w przybliżeniu 2 sekundy na okrążenie.

„Zbliżając się do toru miejskiego, zdecydowaliśmy się zaoferować dwie najmiększe mieszanki w gamie, które zapewniają optymalną przyczepność mechaniczną i szybkie nagrzewanie. Te dwa parametry są rzeczywiście kluczem do sukcesu w Marina Bay”, podkreśla Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli. „Zespoły i kierowcy będą musieli wziąć pod uwagę wiele czynników, takich jak nietypowy kształt toru, różnica w osiągach pomiędzy obiema mieszankami, konieczność oszczędzania paliwa podczas tego wyczerpującego wyścigu, a nawet prawdopodobieństwo pojawienia się samochodu bezpieczeństwa, który nieprzerwanie pojawiał się na torze podczas każdej edycji. »

W 2014 roku Lewis Hamilton zbudował swoje zwycięstwo, przejeżdżając pierwsze trzy przejazdy na super miękkich oponach, z postojami na 15. i 31. okrążeniu, a następnie ukończył wyścig na miękkich oponach na 52. okrążeniu.

0 Zobacz komentarze)