Producent tzw Formuła 1Pirelli ujawniło różne możliwe strategie na Grand Prix Węgier. Według włoskiego dostawcy strategie jednego i dwóch przystanków byłyby równoważne, co mogłoby skutkować mieszaniem dostaw w obrębie sieci. Pirelli wskazuje, że sekwencja miękka-średnia-średnia byłaby tak samo szybka, jak strategia średnio-twarda.
W przypadku startu na miękkich oponach okienko pit stopu przypadałoby między okrążeniami 16 i 21. Aby wystartować na oponach średnich, kierowcy musieliby zatrzymać się między okrążeniami 26 i 34.
Pirelli wskazuje również, że możliwe są również dwie inne alternatywne strategie, ale nieco wolniejsze: pojedynczy przystanek ze startem na miękkich oponach lub dwa postoje w sekwencji średnio-twardej-miękkiej. Zespoły będą zatem miały możliwość wyboru strategii, która zostanie określona na podstawie opon użytych na starcie.
Która strategia okaże się najszybszą drogą na podium? 🔮🔮# F1 #HungarianGP #Fit4F1 # Formuła 1 #Pirelli # Pirelli150 @F1 pic.twitter.com/EF8C9uD29q
- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 31 lipca 2022 r.
Jeśli te wskazania Pirelli sprawdzą się na suchym torze, ewentualny deszcz może zmienić karty. Przypominamy, że od piątku kierowcy mieli do dyspozycji 5 kompletów opon pośrednich i 3 komplety opon maxi-deszczowych. FIA przyznała dodatkowy zestaw opon przejściowych, gdy deszcz przerwał trening dowolny nr 3.
Dla przypomnienia, Pirelli sprowadziło do Budapesztu opony ze średniej półki: C2 (twarde), C3 (średnie) i C4 (miękkie).
CZYTAJ TAKŻE > Pole startowe przed Grand Prix Węgier
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)