GP Brazylii rozgrywany dziś wieczorem na torze Interlagos w Sao Paulo powinien zapewnić wyścig na preferowanym przez kierowców przystanku, obejmującym 71 okrążeń.
Według Pirelli najskuteczniejszą strategią jest wyścig na jednym przystanku, rozpoczynający się na miękkich oponach i między 26. a 29. okrążeniem zmianą mieszanki na mieszankę. Alternatywna strategia polega na przedłużeniu pierwszego przejazdu (pomiędzy 34. a 37. okrążeniem) i zakończeniu wyścigu na średnich oponach.
Kierowcy mogą również spróbować podwójnego przejazdu na miękkich oponach trwającego od 18 do 21 okrążeń i zakończenia wyścigu na średnich mieszankach.
Według Pirelli najmniej skuteczną strategią jest start na średnich oponach z przejazdem 24-27 okrążeń i drugi na twardych mieszankach.
Oto pozostałe opony dla każdego kierowcy przed rozpoczęciem Grand Prix.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)