Wczorajsze odniesienie z najlepszym okrążeniem ukończonym w czasie 1:21”765, Lewis Hamilton kontynuowała swoją dynamikę we wtorek rano wraz z rozpoczęciem drugiego dnia zimowych testów Barcelony w Katalonii.
Pilot Mercedes po raz kolejny był najszybszy na torze z czasem 1:20”983, a okrążenie przejechał na super miękkich oponach. Brytyjczyk mógł także liczyć na W08, który w dalszym ciągu był bardzo niezawodny, pokonując 66 okrążeń w ciągu czterech godzin, co odpowiada Grand Prix Hiszpanii.
La jednomiejscowy Mistrz świata wypuścił także kilka nowych elementów aerodynamicznych, w tym podwójny T-Wing, element umieszczony pomiędzy tylnym skrzydłem a pokrywą silnika.
Za standardową wartością Kimi Räikkönen podnosi swoją Ferrari SF70-H na drugim miejscu. Fin był zadowolony z okrążenia w czasie 1:22”831 na ukończone 47 okrążeń.
Trzecia pora ranka w 1’23”045, Esteban Ocon nie mógł jednak poczynić postępów przez całą sesję, ponieważ Force India opóźniło się z ukończeniem prac rozpoczętych nad VJM10 powierzonych francuskiemu kierowcy, które rozpoczęły się dopiero po ponad półtorej godzinie sesji.
Były zwycięzca serii GP3 z 2015 r. również wywołał czerwoną flagę w ciągu ostatnich dziesięciu minut, zatrzymując się na torze, co doprowadziło do przedłużenia sesji o 5 minut.
Za Francuzem Kevin Magnussen (Haas) zakończył wyścig z czwartym najszybszym czasem po regularnych postępach porannych. Duńczyk osiągnął swój referencyjny czas z czasem 1:23” 200 po przejechaniu 36 okrążeń. Max Verstappen zaczął za kierownicą czerwony Byk RB13 zakończy się piątym czasem w 1:23”212.
Daniil Kvyat (Toro Rosso) zajmuje drugie miejsce w rankingach z łączną przewagą 44 okrążeń Lance Stroll (Williams). Mistrz Europy w F3 tytułowo spowodował czerwoną flagę rano, po korkociągu i wjechaniu kanadyjskiego debiutanta do żwirowej pułapki. Williams ogłosił chwilę temu, że jego dzień będzie musiał się zakończyć ze względu na konieczność odesłania części do fabryki w Grove.
Po skomplikowanym pierwszym dniu, McLaren we wtorek rano nie odzyskała pełnej niezawodności w bloku silnika Hondy. Stoffel Vandoorne doświadczył lekkiego przerażenia od pierwszych chwil sesji, zatrzymując się w alei serwisowej po okrążeniu instalacyjnym, po czym mechanicy zabrali go z powrotem „w wózku”. Następnie Belg wrócił na tor, aby ustanowić najlepsze okrążenie w czasie 1:26” 201.
Jednak postępy byłego mistrza GP2 utrudniała utrata mocy w jednostce napędowej Hondy, co wymagało wymiany na nową przez mechaników z Woking.
Trudny poranek na trybunach Saubera i Renault. Antonio Giovinazzi był w stanie przejechać na C36 tylko dwa okrążenia z powodu problemu z turbo/hybrydową jednostką napędową Ferrari V6, zanim ukończył ostatnie okrążenie w końcowych momentach sesji. Podczas przedłużonej sesji Jolyon Palmer był w stanie przejechać tylko jedno okrążenie instalacyjne. Jazda zostanie wznowiona o godzinie 14:XNUMX.
Dzień rankingowy 2 (w środku sesji):
Lewis Hamilton (Mercedes) – 1’20″983 (66 okrążeń)
Kimi Räikkönen (Ferrari) – 1’22″831 (47)
Esteban Ocon (Force India) – 1’23″045 (27)
Kevin Magnussen (Haas) – 1’23″200 (36)
Max Verstappen (Red Bull) – 1’23″212 (31)
Daniił Kwiat (Toro Rosso) – 1’25″012 (44)
Lance Stroll (Williams) – 1’26″040 (12)
Stoffel Vandoorne (McLaren) – 1’26″201 (29)
Antonio Giovinazzi (Sauber) – 1’33″741 (5)
Jolyon Palmer (Renault) – Brak czasu (1)
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)