Pomyśleliśmy, że mamy solidny najlepszy czas w EL1 Lewis Hamilton wyruszył w pogodny dzień do Montrealu w Kanadzie. Za sterami W10 wyposażonego w ewolucję silnika przyniesioną przez Mercedes W tej konkurencji mistrz świata zamierzał odtworzyć swój występ z pierwszych przejazdów w 2. treningu.
Ale to nie licząc słynnych murów Quebecu, które uwięziły zarówno Brytyjczyków, jak i Max Verstappen (czerwony Byk). Popełniwszy błąd przy wyjeździe z szykany na zakręcie 9, były kierowca McLaren uszkodził jego jednomiejscowy z prawej strony tyłu i był w stanie przejechać tylko osiem krótkich okrążeń w sesji.
Nawet najlepsi w branży czasami popełniają błędy… #CanadianGP # F1 pic.twitter.com/dh05Hvdohr
—Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 7 czerwca 2019 r.
„Nie pamiętam, kiedy ostatni raz opuściłem prawie całą sesję, Hamilton przyznaje się. Oglądanie wyścigów z garażu nie jest zbyt przyjemne. To jakby siedzieć w gabinecie dyrektora i żałować, że nie wróciliśmy na zajęcia.
To był niewinny błąd. Przejechałem kilka okrążeń na średnich oponach i naprawdę starałem się znaleźć limit. Oczywiście lekko ją przekroczyłem. Zaskoczył mnie wyjazd z zakrętu 9 i długo ślizgałem się mając nadzieję, że nie uderzę w ścianę.
Ale takie rzeczy się zdarzają. Po prostu od razu to odłóż i „wsiadaj na konia”. Na szczęście Valtteri miał dobrą sesję, więc będzie z tego wiele analiz. Chłopaki z zespołu wykonają dziś dobrą robotę naprawiając samochód, a my wrócimy gotowi na lepszy dzień jutro. »
Oprócz tego nieszczęścia Hamiltona w EL2, klan Mercedesa musiał uporać się ze spadkiem ciśnienia paliwa w samochodzie. Valtteri Bottas w EL1. Problem, który James Allison, dyrektor techniczny niemieckiego zespołu, uważa, że uda mu się rozwiązać w sobotę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)