Liberty Media szczegółowo opisuje swoje 4 flagowe projekty dla F1

Sean Bratches, nowy dyrektor ds. operacji komercyjnych F1, szczegółowo przedstawił swoje cztery plany na przyszłość dyscypliny.

opublikowany 26/01/2017 à 12:26

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Liberty Media szczegółowo opisuje swoje 4 flagowe projekty dla F1

Po przejęciu spółki F1 przez Liberty Media i odejście Berniego Ecclestone’adyscyplina ta przygotowuje się do nabrania nowego impetu pod przewodnictwem amerykańskiej grupy medialnej. Jeśli Chase Carey zostanie powołany na stanowisko dyrektora wykonawczego, a Ross Brawn na stanowisko dyrektora oddziału Motor Sports, Sean Bratches zajmie się operacjami komercyjnymi po zajmowaniu podobnego stanowiska w kanale ESPN.

W wywiadzie dla CNN Sean Bratches szczegółowo opisał swoje cztery główne projekty mające na celu ożywienie F1, która w ostatnich latach traci dynamikę.

„Pierwszym punktem zainteresowania jest marka. To punkt wejścia dla każdego społeczeństwa, każdego sportu. Będziemy pracować, aby to zrozumieć, wypolerować i podnieść– wskazał. To będzie naprawdę centralny punkt naszych osiągnięć. Pozwoli nam to podbić nowe rynki i wydobyć elementy komercyjne, takie jak partnerzy finansowi, właściciele praw i promotorzy. »

„Druga kwestia jest cyfrowa, kontynuował Sean Bratches. W przestrzeni cyfrowej otwiera się wielka szansa na ponowne przemyślenie produktów oferowanych dzisiaj przez F1, zaangażowanie fanów na nowe sposoby i zaangażowanie partnerów. »

„Po trzecie, należy mieć bardziej demokratyczne podejście do partnerów. Istnieje wiele możliwości wykorzystania F1 i dostania się do niej. Ostatni punkt dotyczy wrażeń z wyścigów. Możemy to poprawić, bardziej angażując fanów w telewizji i widzów na torze”., podsumował Sean Bratches.

0 Zobacz komentarze)