Liberty Media planuje ograniczyć zyski Ferrari

Greg Maffei, dyrektor wykonawczy Liberty Media, podniósł perspektywę spadku przychodów Scuderia Ferrari, która obecnie korzysta ze znacznej premii.

opublikowany 21/01/2017 à 17:58

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Liberty Media planuje ograniczyć zyski Ferrari

Skargi najskromniejszych stajni na płaskowyżu F1 być może w końcu zostały usłyszane. W wywiadzie udzielonym Forbes, dyrektor wykonawczy Liberty Media, Greg Maffei, którego grupa jest w trakcie zdobywania Mistrzostw, poruszył perspektywę redystrybucji wygranych pomiędzy drużynami.

" Jeśli jesteś Ferrari, masz ogromne dochody od partnerów finansowych, które trafiają bezpośrednio do Ciebie. Mieliby jeszcze więcej dzięki wspaniałym wyścigom– argumentował Greg Maffei. Musimy pomyśleć o bardziej sprawiedliwej redystrybucji dochodów. Gdybym był na miejscu Ferrari, byłbym skłonny pójść na ustępstwa, biorąc pod uwagę, że skorzystałoby ono z doskonałej platformy do uzyskiwania dochodów od sponsorów. »

Forbes precyzuje, że taka operacja nie będzie możliwa od razu ze względu na obecne kontrakty, które wygasną dopiero w 2020 roku.

 Od tego czasu Komisja Europejska nadal bada tę sprawę Force India i Sauber złożyły pozew w 2015 roku.

0 Zobacz komentarze)