Skargi najskromniejszych stajni na płaskowyżu F1 być może w końcu zostały usłyszane. W wywiadzie udzielonym Forbes, dyrektor wykonawczy Liberty Media, Greg Maffei, którego grupa jest w trakcie zdobywania Mistrzostw, poruszył perspektywę redystrybucji wygranych pomiędzy drużynami.
" Jeśli jesteś Ferrari, masz ogromne dochody od partnerów finansowych, które trafiają bezpośrednio do Ciebie. Mieliby jeszcze więcej dzięki wspaniałym wyścigom– argumentował Greg Maffei. Musimy pomyśleć o bardziej sprawiedliwej redystrybucji dochodów. Gdybym był na miejscu Ferrari, byłbym skłonny pójść na ustępstwa, biorąc pod uwagę, że skorzystałoby ono z doskonałej platformy do uzyskiwania dochodów od sponsorów. »
Forbes precyzuje, że taka operacja nie będzie możliwa od razu ze względu na obecne kontrakty, które wygasną dopiero w 2020 roku.
Od tego czasu Komisja Europejska nadal bada tę sprawę Force India i Sauber złożyły pozew w 2015 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)