Lotus rozumie frustrację Romaina Grosjeana

Federico Gastaldi rozumiał złość Romaina Grosjeana na jego silnik podczas GP Singapuru.

opublikowany 27/09/2014 à 15:37

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Lotus rozumie frustrację Romaina Grosjeana

Lotos F1 Zespół nie dokonał cudu podczas Grand Prix Singapuru, a Pastor Maldonado zajął 12. miejsce przed swoim kolegą z drużyny, Pastorem Maldonado. Gdyby układ urbanistyczny Marina Bay był mniej niekorzystny dla Bloków Energetycznych Renault, turbodoładowany/hybrydowy silnik V6 Francuza o pojemności 1.6 l uległ wyłączeniu silnika podczas kwalifikacji, co skazało byłego mistrza GP2 na start z 16. pozycji. Francuski pilot był wówczas bardzo zdenerwowany przez radio w związku z niezawodnością jego silnika, którą można poprawić.

Si Romain Grosjean stracił panowanie nad sobą w przytłaczającej wilgoci Singapuru, a jego zespół nie miał mu tego za złe Oczekuje się, że zespół Enstone stanie się zespołem klientów Mercedesa począwszy od przyszłego roku. „Gdy jest gorąco, emocje mogą wziąć górę”, komentuje Federico Gastladi, zastępca szefa zespołu Lotus F1 Team. „Nie zawsze wszystko idzie tak, jak planujesz i tak właśnie się stało. Piloci są czasami krytykowani za to, że są zbyt nudni, nie mają własnego zdania lub nie pokazują swojej ludzkiej strony. Może się to jednak zdarzyć, gdy warunki staną się ekstremalne. »

Nowy dyrektor Lotus F1 Team nie robi żadnych wyrzutów swojemu kierowcy i może jedynie odnotować fakty, wiedząc, że brytyjski zespół nie ma już zbyt wielu nadziei na ten sezon, skoro w klasyfikacji producentów zajmuje dopiero ósme miejsce z ośmioma punktami strzelił gola, a wszystkie wygrał Romain Grosjean. „Wszyscy byliśmy bardzo rozczarowani, ale Romain był tym, który był na linii frontu. Czasami trudno jest stłumić emocje. To dość ironiczne, że komunikacja radiowa jest głównym tematem w Singapurze dotyczącym rzeczy, o których nie należy już mówić, a potem rozmawiamy o dyskusji, która miała miejsce w takich okolicznościach. »

Zapoznaj się z analizą Grand Prix Singapuru przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 1979 AUTOhebdo, dostępnym teraz w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz