Lotus boryka się z problemami od początku sezonu. Na początku ostatniej części sezonu i przed finałowym Grand Prix Europy na boisku Ferrari w Monzy we Włoszech, Romain Grosjean i pastor Maldonado spodziewają się skomplikowanego weekendu po drugiej stronie Alp. „Oczywiście spodziewamy się cierpień na Monzy, – wyjaśnia Wenezuelczyk. Jest to obwód silnika, w którym: jednomiejscowy ze zmniejszoną aerodynamiką, więc będzie to nie lada wyzwanie. Ciekawie będzie zobaczyć, jak radzą sobie samochody z 2014 roku, ponieważ jest to tor o wyjątkowej konfiguracji. »
„Na papierze to nie jest dla nas wyścig, przyznaje Romain Grosjean. Będziemy walczyć, aby mieć dobrą dynamikę przed wyścigiem w Singapurze, gdzie powinniśmy spisać się lepiej, na torze, który bardziej nam odpowiada. W przypadku Monzy kluczem będzie jak najszybsze dotarcie samochodem dzięki aerodynamice, aby zrównoważyć deficyt mocy. Bądź ostrożny na zakrętach, zwłaszcza Lesmo, przy niewielkiej sile docisku. Nie należy również lekceważyć czynnika opon. »
Lotus wychodzi ze skomplikowanego Grand Prix Belgii bez mety na E22. Pastor Maldonado doświadczył uszkodzenia układu wydechowego, a zespół ogłosił, że przerobił ten obszar z myślą o Monzy. Romain Grosjean przez cały wyścig w Belgii miał problemy z aerodynamiką.
Znajdź relację z Grand Prix Belgii, sporządzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Spa, w numerze AUTOhebdo z 1975 r., dostępną w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)