Heikki Kovalainen nie jest zbyt pewny siebie przed rozpoczęciem sezonu w Lotus Racing. Podczas gdy większość kierowców w lutym mogła cieszyć się jazdą od siedmiu do ośmiu dni, Fin spędził za kierownicą Lotusa T127 tylko trzy dni. „ Nigdy nie zaczynałem sezonu od tak małej liczby prób » – przyznaje Kovalainen dziennikowi Turun Sanomat.
Co więcej, osiągi jego Lotusa nie są rewelacyjne, a Fin wątpi w poziom konkurencyjności, jaki będzie w stanie wykazać. Zapytany o różnicę między swoim Lotusem T127 a Minardi, który miał okazję przetestować sześć lat temu, Kovalainen nie był kategoryczny. „ Trudno powiedzieć, opony są bardzo różne. »
Ponadto były pilot McLaren wie, gdzie jego zespół musi pracować. „ Lotus niewątpliwie jest mniej zaawansowany pod względem aerodynamiki od Minardi w porównaniu do czołowych zespołów. » Podczas ostatnich testów w Barcelonie Lotus T127 tracił średnio pięć sekund do czołowych samochodów. Wyrok zapadnie w Bahrajnie, gdzie żadna drużyna nie będzie mogła ukrywać swojej gry.
Przed Grand Prix Bahrajnu Lotus Racing weźmie udział w dwóch sesjach testowych, w Jerez i Barcelonie, przez osiem dni na torze. Jarno Trulli i Heikki Kovalainen spędzili za kierownicą trzy dni, a Fairuz Fauzy, kierowca rezerwowy, dwa dni.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)