Lotus Renault R31 „agresywny i innowacyjny”

Lotus Renault zaprezentował w poniedziałek swoje R31, formalizując siedmiu kierowców w „czarnych i złotych” kombinacjach. Jednomiejscowy Enstone chce być innowacyjny i agresywny.

opublikowany 31/01/2011 à 15:24

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Lotus Renault R31 „agresywny i innowacyjny”

Robert Kubica i Witalij Pietrow, kierowcy startowi; Romain Grosjean i Bruno Senna, trzeci kierowca; Jan Charouz, Ho-Pin Tung i Fairuz Fauzy, kierowcy rezerwowi: oto bogaty skład zaprezentowany przez Lotus Renault GP w tym sezonie. Z wyjątkiem Fairuza Fauzego, zatrzymanego przez GP2, wszyscy byli tam, aby przedstawić tę wiadomość F1 wyprodukowane w Enstone, R31. Towarzyszyli im Eric Boullier, szef zespołu i Gérard Lopez, prezes zespołu.

„Dla Genii Capital i Lotus Renault GP sezon 2011 będzie rokiem owocnym” – oznajmił Gérard Lopez. „Jesteśmy teraz w 100% właścicielami zespołu i atakujemy te mistrzostwa z zamiarem kontynuowania robienia wszystkiego po swojemu, ale zawsze z pokorą. Chciałbym z radością powitać pojawienie się Lotus Cars, ambitnego nowego sponsora tytularnego, który jest z nami związany długoterminowo. Renault i Total zdecydowały się nadal nas wspierać i serdecznie im dziękujemy za ich skuteczny wkład. Naszą ambicją na rok 2011 jest kontynuowanie marszu na szczyt stawki, wykorzystywanie najmniejszej szansy i osiąganie lepszych wyników niż w zeszłym roku, zarówno w mistrzostwach kierowców, jak i konstruktorów. Czujemy się gotowi na to nowe wyzwanie. »

Aby stawić czoła temu wyzwaniu, Lotus Renault GP zdecydowało się na bardzo wczesną pracę nad R31, aby przeżyć jeszcze bardziej satysfakcjonujący drugi sezon w erze Genii Capital. „Cała praca tej zimy skupiała się na ważnym kroku naprzód w roku 2011. W rezultacie powstał samochód, w 92% nowy w porównaniu z R30” – wyjaśnia Erci Boullier.

Ta wiadomość jednomiejscowy, która będzie ewoluować w ciągu nadchodzących tygodni i miesięcy, jest zatem bronią ambitnego zespołu. „Słowa „agresywny” i „innowacyjny” są obecnie bardzo popularne w Formule 1. Jednak wydają nam się one odpowiednie w odniesieniu do R31, określa James Allison, dyrektor techniczny. Prawdą jest, że zaprojektowano go z ambicjami, a rzut oka na jego wygląd potwierdzi, że cała jego koncepcja różni się nie tylko od zeszłorocznego samochodu, ale także od wszystkich wyprodukowanych wcześniej przez ten zespół. »

0 Zobacz komentarze)