Chociaż Kimi Räikkönen dwa razy z rzędu stawał na podium w Bahrajnie i Barcelonie, Fin nadal ma problemy ze sterowaniem, co zmusza zespół do zmiany kolumny podczas pierwszej wolnej sesji treningowej przed Grand Prix Monako. Jeśli ten problem nie przeszkodzi Finowi w błyszczeniu na początku sezonu, ponowne pojawienie się problemu zacznie budzić pytania na padoku. Enstone musi rozwiązać ten problem, pracując dla wyścigu podczas wolnych treningów, zakaz prywatnych testów uniemożliwiający brytyjskiemu zespołowi naprawienie sytuacji.
Chociaż James Allison nie uważa, że brak biegania podczas pierwszej sesji treningowej był szkodliwy dla mistrza świata z 2007 roku, przyznaje, że spełnienie prośby Kimiego jest delikatnym zadaniem dla zespołu. „Monako wymaga szczególnej regulacji układu kierowniczego. Wymaga to różnych elementów zawieszenia, aby zapewnić wystarczający promień skrętu. Ponadto wypróbowaliśmy bardziej zaawansowane ustawienia dla Kimi. Są to rzeczy, których nie da się wcześniej przetestować, więc zostały wypróbowane podczas pierwszej darmowej sesji. Ale szybko stało się jasne, że to nie działa. Montaż wymaga dużo czasu i musieliśmy zacząć od razu w tej sesji. Kimi przez cały weekend miał problemy z samochodem i oponami i myślę, że wyglądałoby tak samo, gdyby pojechał w pierwszej sesji. Podstawowe dostrojenie układu kierowniczego umieściło już Kimiego na podium, ale nadal pracujemy nad jego udoskonaleniem i uczynieniem dokładnie tego, czego chce. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)