Lowe: „Zachęcaj do wyścigów konkurencyjnych”

Paddy Lowe, menadżer techniczny aktualnych mistrzów świata, uważa, że ​​niektóre propozycje przepisów technicznych na rok 2017 mogą zaszkodzić widowiska na torze.

opublikowany 15/04/2016 à 09:00

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Lowe: „Zachęcaj do wyścigów konkurencyjnych”

Jaka będzie twarz F1 2017? Trzeba zobaczyć kolejny sezon dyscypliny królowej wprowadzenie nowych przepisów technicznych, wraz ze wzrostem wymiarów samochodów jednomiejscowych, a także pojawieniem się szerszych opon, a wszystko to do samochodów, od których oczekuje się, że będą bardziej agresywne i wydajne.

Oczekuje się zatem wzrostu o cztery do pięciu sekund na okrążenie. Jednakże dyskusje na temat opracowania tego nowego rozporządzenia nadal trwają, a termin przedłużono do 30 kwietnia. Na marginesie tych dyskusji niektóre zespoły, jak np Mercedes nie ukrywajcie pewnych obaw, zwłaszcza dotyczących możliwości wyprzedzania przy zwiększonej aerodynamice.

„W czasie, gdy osiągnęliśmy historyczne maksimum pod względem siły docisku, nadszedł czas, aby skierować się w stronę redukcji, co byłoby korzystne dla samochodów podążających za drugim i powrotu do miejsca, w którym byliśmy w 2013 roku”. wyjaśnia Paddy Lowe, dyrektor wykonawczy Mercedesa odpowiedzialny za technologię na ESPN-ie.

Ale wygląda na to, że idziemy w drugą stronę. W Mercedesie nie zgadzamy się z tym z kilku powodów, w tym z wyprzedzania. Trzeba zachować odpowiednią równowagę przyczepności mechanicznej, przyczepności aerodynamicznej, mocy, masy i parametrów, które muszą mieścić się w określonych granicach, aby zachęcać do ścisłej rywalizacji. Jeśli pozwolisz, aby osiągi aerodynamiczne były niezrównoważone, zmniejszysz spektakl. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz