Popularny sukces powrotu do kalendarza mistrzostw świata w 2015 roku, Grand Prix Meksyku Edycja 2016 może już okazać się decydująca w przyznaniu tytułu mistrza świata.
Zwycięstwo Nico Rosberga połączone z odejściem ostatniego rywala i kolegi z drużyny Lewis Hamilton automatycznie przekazałby koronę niemieckiemu kierowcy, który ma 26-punktową przewagę jadąc do stolicy Meksyku w ten weekend.
Położona na wysokości 2250 m trasa Hermanos Rodriguez stanowi również prawdziwe wyzwanie dla kierowców i jednomiejscowych osób. Przy obniżonym ciśnieniu atmosferycznym docisk aerodynamiczny jest szczególnie zmniejszony, gdy na gumy Pirelli jest duże zapotrzebowanie.
„Powoduje to zmniejszenie sił aerodynamicznych, zarówno docisku, jak i oporu, podczas gdy turbo/hybrydowa jednostka napędowa jest nadal w stanie zapewnić normalny poziom mocy, komentuje Paddy Lowe, odpowiedzialny za technikę w drużynie trzykrotnego mistrza świata.
Konsekwencją jest to ten tor jest trudny dla opon, ponieważ poziom przyczepności jest bardzo niski i trudny dla hamulców ze względu na duże prędkości w połączeniu z niskim poziomem chłodzenia i oporu. »
Piloci muszą zatem jeszcze bardziej niż zwykle uważać na swoje wierzchowce i ostrożnie sterować. „W weekend jest wiele rzeczy do załatwienia, aby po prostu utrzymać oba samochody w „dobrym zdrowiu”, kontynuuje Lowe.
Jednocześnie jest to trudne dla pilotów, ponieważ działają z poziomem wsparcia równoważnym Monzy na znacznie bardziej krętym obwodzie. Może to przyprawić ich o „bóle głowy” za kierownicą, ale istnieje potencjał na wspaniały wyścig. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)