Nowe przepisy obowiązujące w tym roku w F1 ograniczy ilość benzyny na pokładzie do 100 kg na Grand Prix, czyli o 60 kg mniej niż w poprzednim sezonie, kiedy silniki V8 były jeszcze w grze przed przejściem na turbo/hybrydowe V6 1.6 l. Niektórzy kierowcy wyrazili swoje obawy w związku z nowym przepisem, który może zmusić zawodników do większego zwolnienia, aby móc przejechać przez flagę z szachownicą.
Jednak Paddy Lowe uważa, że obawy wokół padoku F1 nie powinny być tak duże. „Uważam, że przesadzamy” – skomentował dyrektor techniczny firmy Mercedes AMG F1 na TotalRace. „Oczywiście jest to coś, co należy wziąć pod uwagę podczas wyścigów, ale mam nadzieję, że nie postrzegamy tego jako decydującego czynnika. W zeszłym roku kilka razy widzieliśmy, jak kierowcy zatrzymywali się z tego powodu po ataku na każdym okrążeniu. To coś bardzo frustrującego, ale prawda jest taka, że zarządzanie oponami i paliwem zawsze miało znaczenie w F1. Będzie to oczywiście poruszany temat w 2014 roku, ale mam nadzieję, że nie umniejsza to rangi programu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)