Christian Horner, szef zespołu ds Red Bull Racing, nie odbiega od swojego sposobu postępowania. Szef drużyny czterokrotnych mistrzów świata wciąż chce zmian na poziomie przepisy silnikowe. Powrót do silników V8, uproszczenie silników V6, podwójne turbosprężarki, Brytyjczyk przedstawił kilka pomysłów, w szczególności mających na celu zmniejszenie kosztów. Pozycja zwrócona w stronę której Paddy Lowe, dyrektor wykonawczy ds Mercedes, wstać.
„To wyraźny przykład, który widzimy, gdy ktoś czuje, że w tej chwili nie jest już ponad walką, dlatego zasady są złe– wskazuje Lowe, cytowany przez dziennikarza Adama Coopera. Pracowałem z zespołami, które miały dobre i złe lata, nie pamiętam, żeby ktoś kiedykolwiek powiedział: „Powinniśmy zmienić zasady, żebym mógł znowu wygrać”. " Nie rozumiem. Mamy jasne zasady, wszystko zostało ustalone za zgodą wszystkich. Kiedy ludzie proszą o krótkoterminowe zmiany, mają na celu wyłącznie własny interes. »
Lowe uważa również, że nowa modyfikacja lub odmrożenie przepisów doprowadziłaby tylko do wzrost kosztów. „To całkowicie zaprzecza wszystkim innym dyskusjom w F1 które skupiają się na osiąganiu zysków i utrzymywaniu platformy, na której zespoły mogą rywalizować niezależnie od tego, czy znajdują się na jednym, czy na drugim końcu stawki. To prosty fakt w F1, zmiany przepisów kosztują, zwłaszcza te dotyczące silnika, więc jest to najbardziej absurdalny pomysł, jaki kiedykolwiek słyszałem, jak obniżyć koszty w F1. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)