Na mokrym torze Hungaroringu, po gwałtownej ulewie, która nastąpiła przed startem, pierwszy wyeliminowany Marcus Ericsson pośrednio przyczynił się do redystrybucji kart w peletonie po wyjściu Safety Cara, aby móc ewakuować Szweda Caterham.
„Mój wyścig był dobry aż do 7. okrążenia, wyjaśnia Ericsson. Walczyłem z Bianchi i Maldonado, kiedy na wyjściu z trzeciego zakrętu jechałem trochę zbyt agresywnie. Tył zatrzymał się i nie mogłem dogonić samochodu. To był bardzo gwałtowny szok. Z tego co mi powiedziano, około 3 g. » Weekend w Caterham, który rozpoczął się dobrze, ponieważ zespół zdominował Marussię, zakończył się źle dla obu samochodów, Kobayashiego poddał się z powodu problemu z układem paliwowym w swoim CT05.
Znajdź relację z Grand Prix Węgier, sporządzoną przez naszych specjalnych korespondentów w Budapeszcie, w numerze AUTOhebdo z 1971 r., dostępną od jutrzejszego wieczoru w wersji cyfrowej i od środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)