Mario Isola: „Nie ma problemu z zatrzymaniem opon na sezon 2019”

Wyczuwając zbliżające się głosowanie zespołów w sprawie sankcji w sprawie opon na sezon 2020, włoski menedżer pożałował, że podczas naszego wywiadu w Abu Zabi rok prac nad oponami potencjalnie poszedł z dymem. Ale już zapewniono, że produkty użyte w tym sezonie spełnią swoje zadanie w przyszłorocznych jednomiejscowych pojazdach.

opublikowany 27/12/2019 à 11:01

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Mario Isola: „Nie ma problemu z zatrzymaniem opon na sezon 2019”

Czy zakończona właśnie kampania spełniła Twoje oczekiwania?

 

Tak, ponieważ zaprojektowaliśmy opony na rok 2019, aby poprawić niektóre efekty zaobserwowane w poprzednim sezonie. W 2018 roku zdecydowaliśmy się na bardziej agresywne mieszanki, ale w rezultacie kolarze musieli jeszcze bardziej kontrolować opony. Skarżyli się na przegrzanie i zwiększoną degradację. Co więcej, podczas niektórych wyścigów zaobserwowaliśmy zjawisko powstawania pęcherzy na gumie. Opona na rok 2019 miała być bardziej odporna, mniej podatna na pęcherze i oferować zmniejszoną liczbę mieszanek z 7 do 5, ale które byłyby oddzielone większymi przerwami czasowymi.

Wynik spełnił nasze oczekiwania. W sezonie nie zaobserwowaliśmy prawie żadnych pęcherzy. Często stosowano wszystkie trzy związki wybrane na każdy weekend i widzieliśmy różne strategie. Piloci byli także w stanie zaatakować więcej. Potem zawsze możemy zrobić coś lepiej.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz