Najpierw następca VR-01 jednomiejscowy należący do zespołu MVR-02 („M” symbolizujące nowe partnerstwo z rosyjskim producentem samochodów Marussia Motors) niesie ze sobą nadzieje związane z zarządem, który po przeciętnym sezonie 2010 przeszedł gruntowne zmiany.
Nowy jednomiejscowy samochód zaprojektowany przez Nicka Wirtha odpowiedzialnego za zarządzanie techniczne, napędzany 8-litrowym silnikiem Cosworth V2,4, ma nieco niższy pysk niż w większości maszyn zaprezentowanych dotychczas przez konkurencję. Ale także tylna część kadłuba, która jest węższa niż u poprzednika. Po ostatnich testach przeprowadzonych w zeszłym tygodniu na torze w Walencji, zespół zadebiutuje swoim nowym samochodem na torze w przyszły czwartek w Jerez.
Obaj kierowcy, Timo Glock i nowo awansowany Belg Jérôme d'Ambrosio, który zastępuje Brazylijczyka Lucę Di Grassi, powinni wówczas mieć dokładniejsze wyobrażenie o potencjale, jaki będą mieli w sezonie 2011. Sezon, w którym Celem zespołu Marussia Virgin Racing jest osiągnięcie lepszego poziomu osiągów i wyników.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)