Możemy do siebie dzwonić Max Verstappen, będąc jednym z najbardziej utalentowanych w mokrych warunkach F1 …i popełnij błąd na okrążeniu, aby dotrzeć do pola startowego jeszcze przed rozpoczęciem okrążenia formującego.
Oto nieszczęście, które miało miejsce w tę niedzielę przed odlotem do pilota czerwony Byk, zaskoczony warunkami na torze, za kierownicą RB16 wyposażonego następnie w opony pośrednie. Pęknięty przedni błotnik, ale także uszkodzenia wahaczy przedniego zawieszenia sprawiły, że Holender przez chwilę obawiał się najgorszego.
Jednak kosztem wspaniałego startu i dobrze przeprowadzonego wyścigu, z wielkim oporem w końcówce Valtteri Bottas (Mercedes), to drugie miejsce, które kończy słabo rozpoczęty interes.
« Myślałam, że nie będę biegać, przyznaje „Mad Maxowi” u stóp podium. TZajęcie drugiego miejsca jest trochę jak zwycięstwo. Mechanicy wykonali niesamowitą robotę naprawiając samochód. Nie wiem jak oni to zrobili. Miło mi podziękować im za drugie miejsce. »
Po znakomitym starcie Verstappen był w stanie utrzymać tempo za kierownicą samochodu, co nie wydawało mu się trudne. „Było dobrze, jak nowe, podkreśla Verstappen. To było w samą porę, ale wszystko działało dobrze.
Pierwsza część wyścigu była bardzo kluczowa i myślę, że od tego momentu dokonaliśmy właściwych wyborów i mieliśmy dobre tempo. »
Tempo wystarczające, aby utrzymać Valtteriego Bottasa w tyle aż do mety, pomimo oczywistej prędkości Fina, który zastosował strategię trzech postojów, próbując ukraść drugie miejsce Red Bullowi z numerem 2.
„Podążanie tutaj jest dość trudne, więc gdy miał około 1″5 lat, było dla niego trochę trudniej, rozpoznaje batawskiego pilota. Na ostatnim okrążeniu z przodu również mieliśmy ruch, co nie ułatwiało mi zadania na zużytych oponach. Ale udało nam się wytrzymać. »
Najważniejszą nagrodą było to, że w tę niedzielę Verstappen został wybrany Kierowcą Dnia na Węgrzech. Jego występ był tego wart.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Węgier, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Budapeszcie, w numerze AUTO 2270tygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)