W McLaren, umysły są rozdarte pomiędzy dwoma obowiązkami przed Grand Prix Austrii. Z jednej strony brytyjska drużyna musi zdobyć duże punkty, aby utrzymać zagrożone 4. miejsce w mistrzostwach Alpine. Z drugiej strony zespół z Woking musi zachować ostrożność, jeśli chodzi o zużycie części w swoich dwóch samochodach. McLaren, oszczędzony przez pilkę na pierwszym okrążeniu na Silverstone, musi nadal radzić sobie z kondycją MCL36 najlepiej, jak potrafi, w bardzo napiętym harmonogramie.
Piers Thynne, dyrektor operacyjny McLarena, podkreśla ogromne wysiłki poczynione przez cały jego zespół przed Austrią. „Dotarliśmy do połowy sezonu 2022 i zespół pracuje ciężej niż kiedykolwiek. W ramach limitu kosztów zespoły mają obowiązek działać efektywnie, przyznaje brytyjski inżynier. Trzy Grand Prix i dzień testowy dla Pirelli przed przerwą wakacyjną sprawiają, że wszyscy naciskają, aby zapewnić nam jak największe szanse na zdobycie dobrych punktów. Zwłaszcza z możliwościami, jakie mogą pojawić się w formacie sprintu w Spielbergu. »
Ten sam format Sprintu może mieć również złe konsekwencje. Ttemporel uważa, że dwa wyścigi w dwa dni oznaczają także dwukrotnie większe ryzyko uszkodzenia samochodów. „W grę wchodzi wiele elementów czerwony Byk Pierścień, który weźmiemy pod uwagę przygotowując samochody i wszystkie części na weekend. Musimy upewnić się, że mamy wystarczającą liczbę części zamiennych do wszystkich kluczowych obszarów samochodu. Jest to ważne z punktu widzenia produkcji, biorąc pod uwagę zwiększone ryzyko uszkodzeń związane z formatem sprintu. »
Format Sprint martwi McLarena zużyciem jednomiejscowych samochodów
Charakter toru Spielberg, bardzo pagórkowaty i zaprojektowany w starym stylu, również niepokoi inżynierów McLarena. „ W przypadku ostrych krzywizn możliwy jest wysoki poziom zużycia, który może łatwo uszkodzić niektóre elementy” wyjaśnia Piers Tplomb, który jednak deklaruje, że brytyjska ekipa jest przygotowana na każdą ewentualność. " VSTo coś, co uwzględniamy w naszych długoterminowych planach, przygotowując się do sezonu i gdy zespół jest gotowy. Sam tor ma wiele interesujących funkcji: zmieniające się nachylenie, trzy szybkie proste. Ciekawie będzie zobaczyć, jak wiadomości zachowają się na torze. »
Z 14 punktami zdobytymi w ostatnich 3 wyścigach (w porównaniu do 27 dla Alpine), McLaren koniecznie musi osiągnąć dobry wynik, aby obronić swoje miejsce w mistrzostwach konstruktorów. Ostatni rok, Lando Norris zdobył pierwszy rząd, a następnie podium na Red Bull Ring. Choć odtworzenie tego spektaklu nie będzie łatwym zadaniem, młoda Brytyjka chce dobrze się bawić na tym spotkaniu w Styrii. „To jeden z moich ulubionych torów w kalendarzu, więc zapowiada się dobry weekend. Choć na pewno nie będziemy walczyć o podium jak przez ostatnie dwa lata, to będziemy mieli okazję zdobywać punkty i dobrze się bawić w bitwach. »
CZYTAJ TAKŻE > Program Grand Prix Austrii 2022
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)