Od kryzysu McLaren w 2016 roku, wraz ze stratami finansowymi i odnowieniem zespołu zarządzającego po usunięciu historycznego szefa Rona Dennisa, marka musiała zostać wznowiona, a oddział Racing, zarządzany przez Zaka Browna, odegrał kluczową rolę w tym procesie. Porzucając silnik Hondy na rzecz Renault (2018-2020), następnie Mercedes (od 2021), stajnia F1 znów stała się konkurencyjna, będąc jednocześnie wizytówką wyboru marki. Kiedyś wierzono, że sprzedając swoje obiekty w Woking w ramach leasingu zwrotnego Global Net Lease (funduszowi inwestycji w nieruchomości) za 200 milionów euro, McLaren utrzyma się w F1 przez długi czas, ale chodziło po prostu o odblokowanie swoich środków i ponowne zainwestowanie ich w rozwój firmy.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)