McLaren „niezbyt zadowolony” z piątku w Singapurze

Pomimo licznych zmian wprowadzonych w Singapurze, w piątek podczas pierwszych dwóch bezpłatnych sesji treningowych McLaren przeżył dzień poniżej oczekiwań.

opublikowany 01/10/2022 à 11:54

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

McLaren „niezbyt zadowolony” z piątku w Singapurze

Piątek był bardziej skomplikowany dla McLarena w Singapurze, niż się spodziewano... © Florent Gooden / DPPI

Lekka nuta rozczarowania w klanie McLaren w Singapurze. Brytyjska drużyna nie brała udziału w pierwszych dwóch sesjach treningowych na torze Marina Bay. Z Lando Norris tylko 10 i jeden Daniel Ricciardo daleko w tyle, na 18. miejscu podczas drugiego treningu, inżynierowie z Woking będą mieli dużo pracy między teraz a kwalifikacjami i Grand Prix. Pierwsze dwie sesje, bardzo wnikliwe i związane z licznymi zmianami wprowadzonymi do MCL2 Norrisa, nie były zadowalające.

„Wczoraj odbyliśmy produktywną sesję, co było ważne, abyśmy jak najszybciej nauczyli się naszych ruchów na podłodze i pontonach– wyjaśnił Andreas Seidl, szef zespołu McLarena. Jest jeszcze wcześnie, aby ocenić ich skuteczność. Z obu samochodów nie jesteśmy do końca zadowoleni z wczorajszych osiągów, więc w nocy było dużo pracy zarówno z kierowcami, jak i inżynierami w fabryce. Mamy nadzieję, że dzisiaj uda nam się poczynić znaczne postępy. »

Asymetryczny McLaren dla Norrisa!

McLaren podjął nawet dość śmiały wybór: zainstalował dwa różne nadwozia w tym samym samochodzie, Lando Norrisa. Lewy i prawy sidepod nie były takie same, więc brytyjski MCL36 był asymetryczny! Zadziwiający pomysł, ale taki, który pomoże zespołowi Seidl przestudiować różne rozwiązania techniczne na rok 2023. „ Oczywiście w tym roku nadal chcemy poczynić postępy pod względem wyników. Jednocześnie ważne jest, aby już teraz uzyskać pewne kluczowe kierunki rozwoju samochodu na przyszły rok. Dlatego właśnie dzisiaj wprowadziliśmy to rozwiązanie do samochodu”. szczegółowo opisał niemiecki inżynier.

Dzięki aż 6 nowym funkcjom McLarena Norrisa zespół Woking spróbuje się temu przeciwstawić Alpine w walce o 4. miejsce. „Oczywiście chcemy pozostać przy życiu w tej bitwie aż do ostatniej rundy w Abu Zabi, ale jednocześnie Alpine też mocno naciskaj, przyznaje Andreas Seidl. Jak dotąd w tym roku wykonują świetną robotę, mają 18 punktów przewagi. Zatem teraz od nas zależy, czy będziemy mieli czyste weekendy obydwoma samochodami, czy zdobędziemy punkty obydwoma samochodami i miejmy nadzieję, że to wystarczy, aby pozostać w walce. » Na koniec pierwszego dnia w Singapurze przewaga Alpine na poziomie klasyfikacji, ponieważAlonso et Ocon udało się dostać do Top 8 podczas Free Practice 2.

CZYTAJ TAKŻE > Albon potwierdza swój udział w Grand Prix Singapuru

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

0 Zobacz komentarze)