Phil Prew, główny inżynier ds McLaren, uważa, że znaczącą zaletą czerwony Byk w kwalifikacjach wynika ze specjalnego mapowania silnika, dzięki czemu tylny dyfuzor jest bardziej wydajny.
« Chcemy poprawić osiągi naszych samochodów w kwalifikacjach i wyścigach », wspomina Phil Prew. „ Myślę, że rozwiązaniem może być optymalizacja opon, podobnie jak opracowanie konkretnych map silnika, generujących zoptymalizowany docisk aerodynamiczny za pomocą wydechów. »
Phil Prew uważa, że różnica między RB7 a MP4 26 nie jest tak duża, jak się wydaje. „ Myślę, że jesteśmy od trzech do pięciu dziesiątych sekundy za tempem Red Bullów i jest to różnica, którą chcemy za wszelką cenę zamknąć. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)