McLaren boi się prostych w Szanghaju

McLaren uważa, że ​​słabości toru MCL32 będą jeszcze bardziej szkodliwe w Szanghaju, który w najbliższy weekend będzie gospodarzem GP Chin.

opublikowany 03/04/2017 à 15:36

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

McLaren boi się prostych w Szanghaju

McLaren spodziewał się gorszego początku GP Australii, z Fernando Alonso walka o punkty do ostatnich okrążeń i dotarcie Stoffela Vandoorne’a na 13. i ostatnie miejsce.

Jeśli zespołowi z Woking udało się zabłysnąć pomimo wad MCL32, obawia się, że nie będzie w stanie uzyskać takiego samego wyniku w ten weekend w Szanghaju, gdzie rozegrane zostanie GP Chin.

„Szanghaj jest znany z nieprzewidywalności z kilku powodów. Jest to trudne dla samochodów, opon i jednostek napędowych. Pogoda również może być niepewna, ale mogę się spodziewać, że przeciwko naszym przeciwnikom nie odniesiemy takiego sukcesu, jak w Australii., skomentował Éric Boullier, szef zespołu McLaren-Honda.

„Charakterystyka toru międzynarodowego w Szanghaju bardzo różni się od toru w Melbourne. Długie, szybkie proste bardziej odsłonią słabości naszego pakietu niż w Albert Park., przyznał Éric Boullier. Oczywiście podejdziemy do wyścigu z duchem walki, starając się zapewnić niezawodność obu samochodom. »

Honda pod presją

Pracownicy Hondy mają nadzieję na szybki postęp w pracach nad jednostką napędową, która sprawia McLarenowi tyle problemów. Japoński turbo/hybryda 6 l V1.6 znajduje się nawet w centrum plotek głoszących, że brytyjski zespół byłby gotowy na zastosowanie silnika Mercedes.

„Mimo że wyścig w Australii był dla nas trudnym weekendem, pozwolił nam zobaczyć naszą pozycję w peletonie, dodał Yusuke Hasegawa, dyrektor Hondy F1. Udało nam się potwierdzić pewne punkty pod względem niezawodności, ale wiemy, że nadal musimy poprawić wydajność. »

„Spodziewamy się jeszcze trudniejszego Grand Prix Chin, potwierdził Yusuke Hasegawa. Wyścig jest nieco nieprzewidywalny ze względu na pogodę, która może mieć wpływ na ustawienia i balans samochodu. Sam tor wymaga wiele od jednostek napędowych ze względu na wolne, średnie zakręty i dwie długie proste. »

0 Zobacz komentarze)