Trzytygodniowa przerwa pomiędzy Grand Prix Chin a powrotem do Europy pozwoliła inżynierom na wprowadzenie licznych zmian w srebrnych strzałkach. Wprowadzone modyfikacje dotyczą zarówno płaskiego dna, jak i dodatków aerodynamicznych. Zmiany te pozwoliłyby McLarenzdaniem projektanta MP4-25 Tima Gossa, aby zdobyć cenne miejsca w kwalifikacjach. Są one bardziej istotne niż kiedykolwiek w obliczu nowych przepisów zabraniających tankowania, co zmniejsza liczbę postojów w pit stopach, a tym samym możliwości zdobycia pozycji.
„Chciałbym myśleć, że możemy wyprowadzić samochód na prowadzenie na starcie w Barcelonie. Wiemy, że zrobiliśmy prawdziwy krok naprzód, ale wiemy też to czerwony Byk, Ferrari et Mercedes ogłosili ważne wydarzenia? » potwierdził Goss.
„Z pewnością nadrobiliśmy tę lukę. W Chinach, zanim Lewis popełnił błąd w kwalifikacjach po wichurze, udowodniliśmy, że zmniejszyliśmy różnicę. Prawdopodobnie traciliśmy dwie lub trzy dziesiąte sekundy do tempa Red Bullów. »
Pozostaje tylko potwierdzenie przez pilotów. Choć McLaren znajduje się na szczycie rankingów kierowców i konstruktorów, najlepszym dotychczasowym wynikiem w kwalifikacjach jest czwarte miejsce.Hamilton w Bahrajnie. Jest to niewątpliwie znacząca liczba punktów, którą McLaren traci po słabych wynikach w kwalifikacjach, a która pozwoliłaby mu zwiększyć przewagę nad rywalami.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)