McLaren chce pozostawić „anonimowość Suzuki” w Austin

Fernando Alonso, który ma trudności z wyścigami Grand Prix u siebie u siebie, ma nadzieję, że następne spotkanie w Austin w Teksasie będzie oznaczać powrót McLarenów MP4-31 do pracy.

opublikowany 11/10/2016 à 09:45

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

McLaren chce pozostawić „anonimowość Suzuki” w Austin

Poprawiając wyniki przed pojawieniem się w ubiegły weekend na torze Suzuka w Japonii, siedzibie Hondy, Fernando Alonso i Jenson Button mieli nadzieję zachwycić japońską opinię publiczną w pełni oddaną sprawie dwóch kierowców Woking.

Zmarnowany wysiłek Hiszpana i Brytyjczyka, autora niemal przejrzystego wyścigu na trasie, która nie pasowała MP4-31. « Nasz niedzielny wyścig był odzwierciedleniem weekendu: był po prostu anonimowy, ubolewa nad dwukrotnym iberyjskim mistrzem świata.

Zajęcie 16. i 18. miejsca jest dziś raczej nieprzyjemną niespodzianką, zwłaszcza po zajęciu siódmego miejsca w Singapurze oraz siódmego i dziewiątego w Malezji w poprzedni weekend. Wiem, że nasz samochód jest w rzeczywistości znacznie bardziej konkurencyjny niż to, co mogliśmy dzisiaj pokazać.

Jestem oczywiście rozczarowany, że dałem Hondzie takie widowisko u siebie. Wrócimy do fabryki, przeanalizujemy, co się stało i podniesiemy się po tym rozczarowaniu. » Stary pilot Renault et Ferrari liczy, że kolejna impreza w Austin w Stanach Zjednoczonych przywróci wizerunek McLarena i Hondy.

« Mam nadzieję, że Suzuka była wyjątkiem i wrócimy do normalnej pracy podczas następnego wyścigu w Austin.. Było jasne, że układ torów nie pasował do naszego pakietu. Brakowało nam docisku w szybkich zakrętach. »

Pierwsza dziesiątka po raz kolejny stanie się celem McLarena – Honda przez Atlantyk. Japoński producent silników sprowadził do Malezji zmiany dotyczące niezawodności turbo/hybrydowej jednostki napędowej V10 napędzanej przez Fernando Alonso, co powinno przynieść korzyści Jensonowi Buttonowi w Teksasie. Ostatnio widziano także Hondę ponownie przydzielić token rozwoju przez FIA.

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Japonii, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Suzuka, w numerze 2084 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfroweji jutro w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz