San Antonio, Teksas. AT&T Center, ostatni sezon. Wielki przyjaciel Tony’ego Parkera, Pierre Gasly dołączył do byłego koszykarza bluesowego z południowych Stanów Zjednoczonych, aby wziąć udział w meczu NBA pomiędzy Spurs i Houston Rockets. Z mikrofonami HF delikatnie przypiętymi do T-shirtów, dwójka przyjaciół odtwarza świat pomiędzy dwoma wsadami Tari Eason, pod czujnym okiem kamer Netflix. „Więc sezon? »– pyta Tony Parker, zachowując się tak, jakby dyskusja nie była wyreżyserowana. „Jest dobro i jest zło” – odpowiada filozoficzny Gasly pomimo rozczarowania rozczarowującym początkiem sezonu 2023. Zanim przyjmę znacznie poważniejszy ton. „Poza moją karierą, chcę, żeby wszystko było dobrze od razu… teraz!” » Scena mogła być zdalnie sterowana przez scenarzystów Jedź, aby przetrwać aby zaspokoić pikantne potrzeby serialu, niemniej jednak doskonale odtworzył głębię myśli francuskiego pilota.
Norman, który opuścił owczarnię czerwony Byk pod koniec 2022 r., z mocnym zamiarem wystartowania i znalezienia projektu odpowiadającego jego ambicjom, kilka miesięcy później znajduje się w niepewnej sytuacji sportowej, biorąc pod uwagę okrutny brak wydajnościAlpine na początku 2024 r. Sytuacja, w której pogrążony jest także jego kolega z drużyny
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
18 o 03:2024
Jeśli menadżer Gasly uważa, że Audi w 2026 roku będzie producentem z „pewną przewagą”, Gasly musi pilnie zmienić menadżerów!