„Głównym wyzwaniem na przyszłość jest oszczędność i wydajność paliwa oraz zmieniające się przepisy F1 jest liderem rozwoju, wyjaśnia Weber BBC. Trudno było wyjaśnić, dlaczego F1 nadal korzystała ze starych silników V8. »
Firma niewątpliwie wycofałaby się, gdyby w 1 roku F2009 nie zdecydowała się wejść na ścieżkę efektywności energetycznej. „Omawialiśmy to. Mieliśmy odmienne poglądy na temat wyzwania F1 i omawialiśmy to w radzie nadzorczej. Teraz dzięki tym nowym przepisom mogę jednoznacznie przekonać radę nadzorczą, że zespół F1 robi dokładnie to, czego potrzebujemy: downsizing, bezpośredni wtrysk paliwa, oszczędność paliwa na najwyższym poziomie, nowe technologie i połączenie silnika spalinowego z silnik hybrydowy. »
Weber wspomina także o głupiej debacie, podczas której Luca di Montezemolo, prezes Ferrari, twierdzi, że ograniczenie przepływu paliwa jest zbyt skomplikowane, aby społeczeństwo mogło je zrozumieć.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)