Mercedes potwierdza wprowadzenie nowego silnika w Montrealu

Niemiecki producent jest ostatnim z czterech producentów silników obecnych w F1, który wprowadził ewolucję własnego zespołu napędowego.

opublikowany 06/06/2019 à 17:42

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Mercedes potwierdza wprowadzenie nowego silnika w Montrealu

Ogłoszony przez Lewis Hamilton z Monako, druga specyfikacja silnika Mercedes zostaną dobrze zaprezentowane w ramach Grand Prix Kanady w ten weekend. Niemiecka drużyna, która w 2019 roku jest nadal niepokonana, na początku 7. spotkania w tym roku potwierdziła, że ​​będzie miała drugą fazę silnika, z oczekiwanym wzrostem wydajności.

Opracowanie zostanie udostępnione także m.in Williams i Racing Point, dwa zespoły klientów Mercedesa. W odróżnieniu od Hondy Renaulti Ferrari, niemiecki producent, który w dużej mierze dominuje w obu światowych rankingach, ukończył pierwsze sześć Grand Prix sezonu z tą samą specyfikacją silnika. 

Tor Gilles-Villeneuve to wymagający tor dla jednostek napędowych i często zbiega się z wprowadzeniem nowych jednostek, zwłaszcza że GP Kanady oznacza koniec pierwszej trzeciej części sezonu i dozwolone są tylko trzy silniki na kampanię i na pilota. 

« Chłopaki z naszej fabryki w Brixworth pracują jak szaleni, a zima z przodu silnika nie była najłagodniejsza., skomentował Hamilton z Montrealu. Brawa dla nich, ponieważ jak dotąd nasza niezawodność była doskonała. 

Nieustannie staramy się przekraczać granice, ale te silniki hybrydowe mają już sześć lat, więc znalezienie znacznych korzyści, takich jak wcześniej, jest trudne. Obecnie wymaga to drobnych ulepszeń, a faza 2 stanowi nowy krok naprzód ". 

Obecnie przyjmuje się, że Ferrari ma najbardziej wydajny silnik pod względem mocy pierwotnej i prędkości maksymalnej na prostej, co było przywilejem Mercedesa w pierwszych latach obecnej ery hybrydy V6 z turbodoładowaniem. Bez Scuderii, która na razie potrafiła zamienić tę przewagę w sukces.

Jeśli niemieckiej drużynie uda się odzyskać kontrolę na tym obszarze, zachowując jednocześnie dominację w sektorach wolnych i średnich prędkości, zastanawiamy się, komu uda się pokonać szarą armadę... 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)