Mercedes powinien przybyć wraz z rozwojem sytuacji do Austrii

James Allison, dyrektor techniczny Mercedes-AMG F1, wskazuje, że mistrzowie świata zamierzają unowocześnić swoje W11 przed startem w Austrii na początku lipca.

opublikowany 19/06/2020 à 12:02

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Mercedes powinien przybyć wraz z rozwojem sytuacji do Austrii

Strach na wróble ostatnich sezonów często ma więcej niż jednego asa w rękawie. Dla przypomnienia, oprócz tradycyjnych zmian zimowych pomiędzy W10 i W11, menedżerowie techniczni i inżynierowie Mercedes-AMG F1 dokonał niezłych odkryć podczas testów w Barcelonie w lutym ubiegłego roku, z słynne dwuosiowe sterowanie, szybko zakazany przez FIA.

Dowód na to, że Niemcy nie spoczywają na laurach, aby utrzymać to coś ekstra, zarówno pod względem silnika, jak i aerodynamiki, co pozwoliło gwiezdnej marce wyrobić sobie bezprecedensowy ślad w F1 sześcioma koronacjami z rzędu.

A wielka dynamika nie wydaje się gotowa do zatrzymania, pomimo okresu przerwy w sportach motorowych spowodowanej pandemią koronaawirusa.

„Nie odbyliśmy jeszcze żadnych wyścigów, ale minęło już trochę czasu od prezentacji samochodu, szczegóły James Allison, dyrektor techniczny Mercedesa w nagraniu opublikowanym w sieciach społecznościowych zespołu.

Jeśli wyobrazicie sobie ten start i samochód, który powinien był zostać wysłany do Australii, wszystko to zostało zamrożone w okolicach Bożego Narodzenia. Potem był cały styczeń, luty, marzec, cały okres na przyspieszanie samochodu w tunelu aerodynamicznym i w działach projektowych.

Mieliśmy więc mnóstwo pomysłów, jak przyspieszyć tę pracę, a nad kilkoma z nich pracowaliśmy już w biurach projektowych przed przestojem dziewięć tygodni temu.

Wyzwanie polega teraz na tym, aby mieć pewność, że ten kwartał rozwoju może przejść od rysunku do produkcji. jednomiejscowy jak najszybciej. Mamy nadzieję, że znaczna jego część będzie dostępna dla Austrii a w trakcie sezonu jak najwięcej i jak najszybciej ulepszyć samochód. »

Pamiętajcie, że Mercedes ustanowił najlepsze czasy okrążeń podczas ostatnich zimowych testów w Katalonii Valtteri Bottas. Czy pięć miesięcy później hierarchia, zawsze trudna do zrozumienia, będzie taka sama, gdy nadejdzie czas powrotu na tor w Austrii?

0 Zobacz komentarze)