Mercedes na dobrej drodze na Silverstone, ale uważa na nowy asfalt

Valtteri Bottas wyróżnił się najlepszym czasem w drugim treningu wolnym Grand Prix Wielkiej Brytanii na torze Silverstone, podczas gdy Lewis Hamilton nie znalazł jeszcze idealnych ustawień dla swojego samochodu.

opublikowany 12/07/2019 à 19:01

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Mercedes na dobrej drodze na Silverstone, ale uważa na nowy asfalt

Na swojej ziemi (fabryka Mercedes znajduje się w Brackley, około piętnastu mil od toru Silverstone), Silver Arrows pokazały swój potencjał przed Grand Prix Wielkiej Brytanii w 2019 r., głównie dzięki Valtteri Bottas.

Fin uzyskał najlepszy czas w piątkowej drugiej sesji, po drugim czasie referencyjnym w 1PR kilka godzin wcześniej. Osoba nosząca numer 77 nie ma zwyczaju pozwalać sobie na gwałtowne emocje, ale czujemy, że jest usatysfakcjonowany wykonaną pracą.

 

„Miałem dobry dzień od pierwszego okrążenia, zarówno jeśli chodzi o moje własne osiągi, jak i ustawienia samochodu. Tor jest mniej wyboisty niż w zeszłym roku, co jest pozytywne. Personel spisał się dobrze na asfalcie i jazda tam była prawdziwą przyjemnością, on precyzuje.

Bądź jednak ostrożny, przyczepność może uwięzić kierowców w ten weekend. „Nowa nawierzchnia zapewnia dobrą przyczepność, ale czasami można stracić nad nią kontrolę jednomiejscowy bardzo nagle. » Jeszcze raz uwaga, poniższe zdanie może zmartwić Stabilny Ferrari. „Samochód ma dobry balans, ale jest wiele do poprawy w zakresie jego prowadzenia. »

Jego kolega Lewis Hamilton był (nieco) opóźniony w czwartym i drugim uderzeniu; ulubieniec publiczności przyznaje, że cierpiał „trudności z tylną osią”. Jego celem będzie znalezienie bardziej stabilnego wierzchowca na kwalifikacje. „Valtteri wydawał się bardziej komfortowy, dziś wieczorem zagłębimy się w ustawienia, aby znaleźć problem i naprawić go w sobotę. »

 

Następnie Anglik szczegółowo opisuje zmiany spowodowane pracami związanymi z odnawianiem nawierzchni na Silverstone. „Lepiej jest na prostych, szczególnie pomiędzy zakrętami 4 i 6 (Pętla i Brooklands). Obrót 7 (Luffield) jest nadal wyboista, podobnie jak wejście do Copse, ale jest to łagodna sekwencja pomiędzy Maggottsem i Beckettsem. Asfalt jest bardzo gładki, co utrudnia pracę oponom, szybko wchodzą i wychodzą z okna roboczego. Poza tym podmuchy wiatru nic nie pomagają”, odkrywa.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz