Na swojej ziemi (fabryka Mercedes znajduje się w Brackley, około piętnastu mil od toru Silverstone), Silver Arrows pokazały swój potencjał przed Grand Prix Wielkiej Brytanii w 2019 r., głównie dzięki Valtteri Bottas.
Fin uzyskał najlepszy czas w piątkowej drugiej sesji, po drugim czasie referencyjnym w 1PR kilka godzin wcześniej. Osoba nosząca numer 77 nie ma zwyczaju pozwalać sobie na gwałtowne emocje, ale czujemy, że jest usatysfakcjonowany wykonaną pracą.
Autonomiczne @F1 ponieważ nie jest dziełem jednego umysłu – jest to fizyczny wyraz 1,500-osobowej grupy ludzi pracujących na rzecz jednego celu
Niesie nadzieje i marzenia całej rodziny Mercedesów!
Dziś dziękujemy tej rodzinie, naszej rodzinie #DrivenByEachInne pic.twitter.com/AWAUCQ9uYB
—Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 12 lipca 2019
„Miałem dobry dzień od pierwszego okrążenia, zarówno jeśli chodzi o moje własne osiągi, jak i ustawienia samochodu. Tor jest mniej wyboisty niż w zeszłym roku, co jest pozytywne. Personel spisał się dobrze na asfalcie i jazda tam była prawdziwą przyjemnością, on precyzuje.
Bądź jednak ostrożny, przyczepność może uwięzić kierowców w ten weekend. „Nowa nawierzchnia zapewnia dobrą przyczepność, ale czasami można stracić nad nią kontrolę jednomiejscowy bardzo nagle. » Jeszcze raz uwaga, poniższe zdanie może zmartwić Stabilny Ferrari. „Samochód ma dobry balans, ale jest wiele do poprawy w zakresie jego prowadzenia. »
Jego kolega Lewis Hamilton był (nieco) opóźniony w czwartym i drugim uderzeniu; ulubieniec publiczności przyznaje, że cierpiał „trudności z tylną osią”. Jego celem będzie znalezienie bardziej stabilnego wierzchowca na kwalifikacje. „Valtteri wydawał się bardziej komfortowy, dziś wieczorem zagłębimy się w ustawienia, aby znaleźć problem i naprawić go w sobotę. »
Wszystkie systemy działają!
Czas na #FP2, tu na @Silverstoneuk.
Skąd będziesz oglądać #PETRONASsporty motorowe wentylatory? @MercedesAMGF1 #BritishGP pic.twitter.com/i9GNh4ttab
- PETRONAS Motorsports (@PET_Motorsports) 12 lipca 2019
Następnie Anglik szczegółowo opisuje zmiany spowodowane pracami związanymi z odnawianiem nawierzchni na Silverstone. „Lepiej jest na prostych, szczególnie pomiędzy zakrętami 4 i 6 (Pętla i Brooklands). Obrót 7 (Luffield) jest nadal wyboista, podobnie jak wejście do Copse, ale jest to łagodna sekwencja pomiędzy Maggottsem i Beckettsem. Asfalt jest bardzo gładki, co utrudnia pracę oponom, szybko wchodzą i wychodzą z okna roboczego. Poza tym podmuchy wiatru nic nie pomagają”, odkrywa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)