Nieobecny na wirtualnym podium podczas dwóch pierwszych sesji treningowych przed Grand Prix Węgier w piątek,... Mercedes de Lewis Hamilton et Valtteri Bottas należy dokładniej dostosować, aby odzyskać status ulubionej stajni.
W każdym razie tak wynika z oświadczeń złożonych prasie przez dwóch pilotów. Lewis Hamilton zapisał się na piąte miejsce po zwycięskim Grand Prix Niemiec wypróbował miękkie i ultramiękkie opony, pozostawiając odpowiedzialność za ocenę średnich opon swojemu fińskiemu koledze z drużyny. „To trudny tor do pokonywania, ponieważ opony się przegrzewają; Największym problemem jest dbanie o gumę z tyłu », rozpoznał Brytyjczyka.
Wkraczamy w weekend jak… #HungarianGP @Lewis hamilton pic.twitter.com/VuXkAjlY8M
—Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 27 lipca 2018
Zwykle ostatnie spotkanie przed wakacyjną przerwą w Formule 1 odbywa się w warunkach znacznych upałów, powodujących zaawansowaną degradację opon Pirelli. „Temperatury podczas sesji i charakter toru – zakręt za zakrętem – nie pozwalają oponom na wytchnienie. Nie mają czasu na ochłonięcie. »
Lider klasyfikacji generalnej oczywiście na to liczył " Znajdź coś " podczas odprawy, aby zbliżyć się do Ferrari jak również czerwony Byk, „nieco szybciej, zgodnie z oczekiwaniami. »
Jak ma to miejsce w przypadku większości wolnych treningów w tym sezonie, jego partner Valtteri Bottas napotkał więcej trudności, a nawet mówi „nie jest to łatwy dzień”, niezłe omówienie! „Samochód był trudny w prowadzeniu, miałem trudności ze składaniem okrążeń, szczególnie w pierwszym treningu. Udało nam się poprawić ustawienia na popołudnie, ale nadal jest nad czym pracować. »
Piątek
Trochę trudny dzień. Musimy znaleźć dobrą formę w nocy, aby jutro stanąć do walki o pole position. Będziemy dalej naciskać @MercedesAMGF1 !
Przeczytaj o naszym dniu: https://t.co/krBoYe9MCf# VB77 # F1 #HungarianGP
@JanErikOlin pic.twitter.com/diOFnXZlBO- Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) 27 lipca 2018
Użytkownik numeru 77 nie miał szczęścia do ultramiękkich opon, które szybko się przegrzewały. Punkt, który będzie musiał zostać dopracowany do momentu wyścigu. „Trudno tu wyprzedzać, więc pozycja na torze będzie kluczowa. Dodatkowo, im mniej pit stopów zrobisz, tym lepsze będziesz miejsce. » Inżynier James Allison zgodził się. „Jeszcze wiele do odkrycia, jeśli chcemy zakończyć ten weekend z dobrym wynikiem. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)