Mercedes, między pewnością siebie a ostrożnością: „Kilka problemów do rozwiązania przed Melbourne”

Pomimo udowodnionej prędkości i innowacyjności dwuosiowego układu kierowniczego, podczas testów w Barcelonie Mercedes musi stawić czoła pewnym niedociągnięciom w zakresie niezawodności W11 prowadzonego przez Lewisa Hamiltona i Valtteriego Bottasa. 

opublikowany 29/02/2020 à 17:44

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Mercedes, między pewnością siebie a ostrożnością: „Kilka problemów do rozwiązania przed Melbourne”

Często mówi się, że czasy okrążeń nie mają większego znaczenia podczas zimowych testów. Formuła 1. Jednak nadal dodaje masło do szpinaku. Płyta jest dobrze zaopatrzona z boku Mercedes, z najlepszym czasem Valtteri Bottas podczas ostatniego dnia szkolenia w Barcelonie (Hiszpania), w piątek 28 lutego.

Fin na katalońskim torze uzyskał czas 1:16”196. Dla porównania, jest to okrążenie o siedem dziesiątych wolniejsze niż jego pole position w zeszłym roku, które uzyskał w innych okolicznościach (rozgrzany tor, opony, paliwo). „Myślę, że możemy być szczęśliwi, że wyciągnęliśmy z tych testów jak najwięcej, tracąc tylko kilka kilometrów z powodu kilku drobnych problemów– wskazuje Valtteri Bottas.

 

Mam już dobre wyczucie samochodu i dobrze było mieć szansę poczuć się komfortowo podczas długich i krótkich przejazdów, a także przećwiczyć niektóre procedury startowe. Czuję, że zrobiliśmy krok do przodu w większości obszarów i był to udany test. » Konkurs ostrzega!

Noszący numer 77 nie chce jednak zbyt wcześnie ogłosić zwycięstwa. „Jak zawsze skoncentrujemy się na własnych wynikach, a teraz mamy dwa ważne tygodnie przed pierwszym wyścigiem, aby zastosować w praktyce to, czego nauczyliśmy się z testów. »

Jego sześciokrotny kolega z drużyny mistrz Lewis Hamilton, nie jest zadowolony z opuszczenia Barcelony w koszulce ozdobionej jego nazwiskiem Barcelony, nie widziałem upływu czasu. „To szalone, jak szybko minęły ostatnie dwa tygodnie. Było intensywnie i wymagało ogromnej pracy wszystkich na torze i w fabrykach. 

Wrażenia w samochodzie są o krok do przodu w porównaniu z zeszłym rokiem, ale jasne jest, że nadal mamy pewne problemy do rozwiązania przed Melbourne. Mam pełne zaufanie do zespołu i wiem, że zrobią wszystko, co w ich mocy, abyśmy przyjechali do Australii we właściwe miejsce. Początek nowego sezonu następuje tak szybko, że już za dwa tygodnie będziemy się ścigać. Mam ochotę. »

W rzeczywistości stajnia, którą należało zburzyć, była ofiarą pewnych usterek mechanicznych podczas tych testów, coś dość nietypowego dla szkolenia prowadzonego przez Toto Wolff.

 

James Allison, dyrektor techniczny Silver Arrows, przekonuje, że Mercedes W11 to: jednomiejscowy kto się pojawił „dość mocny w testach zimowych”. Jednak inżynier nie traci panowania nad sobą i nie widzi siebie na szczycie rachunku, przynajmniej publicznie.

„Najwyraźniej nadal musimy pracować nad niezawodnością, aby osiągnąć poziom, jakiego oczekujemy na początku sezonu. Ale jeśli nam się to uda, myślę, że mamy duże szanse, aby dobrze spisać się w Melbourne. » 

Wszystkie informacje i pełną analizę tych testów przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii można znaleźć w numerze AUTO 2257tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od przyszłej środy w kioskach.

W międzyczasie nie zapomnijcie, że dostępny jest nasz Przewodnik po F1 2020 w wersji cyfrowej i w kioskach.

 

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz